Veel gestelde vragen
Vind hier het antwoord op de meest gestelde vragen (FAQ). Mocht je toch een andere vraag hebben, stel deze gerust via het contactformulier, de mail of onze socials.
Kwalitiet
Zijn de bloemen wel van goede kwaliteit met zo’n prijs?
Ja, zeker. Daar hoef je niet aan te twijfelen. Wij kopen in op kwaliteit. Iedere ochtend -nacht voor de meeste mensen- letten we op de kwaliteit van de bloemen die aangeboden worden.
Wij kopen superscherp op de klok en bij de kweker in. De lijnen zijn kort.
Bij ons is de prijs niet van invloed op de kwaliteit.
Bovendien gunnen wij iedereen gezelligheid in huis en willen we het graag betaalbaar houden voor iedereen!
Wat als de bloemen toch een mindere kwaliteit hebben?
Wij willen dat je minstens 7 dagen van de bloemen kan genieten. Mocht het toch minder lang zijn, neem dan contact met ons op. Dan krijg je een nieuw boeket en kunnen wij ons assortiment verbeteren. Het blijft toch een natuurproduct.
Klachten
Ik ben niet tevreden, wat nu?
Dat is erg jammer! We willen dat iedereen tevreden is en daarom doen we ook helemaal niet moeilijk. Stuur ons een mailtje met waarom/waarmee je niet tevreden bent en we zorgen z.s.m. voor een oplossing.