Veel gestelde vragen
Vind hier het antwoord op de meest gestelde vragen (FAQ). Mocht je toch een andere vraag hebben, stel deze gerust via het contactformulier, de mail of onze socials.
Zijn de bloemen wel van goede kwaliteit met zo’n prijs?
Ja, zeker. Daar hoef je niet aan te twijfelen. Wij kopen in op kwaliteit. Iedere ochtend -nacht voor de meeste mensen- letten we op de kwaliteit van de bloemen die aangeboden worden.
Wij kopen superscherp op de klok en bij de kweker in. De lijnen zijn kort.
Bij ons is de prijs niet van invloed op de kwaliteit.
Bovendien gunnen wij iedereen gezelligheid in huis en willen we het graag betaalbaar houden voor iedereen!
Wat als de bloemen toch een mindere kwaliteit hebben?
Wij willen dat je minstens 7 dagen van de bloemen kan genieten. Mocht het toch minder lang zijn, neem dan contact met ons op. Dan krijg je een nieuw boeket en kunnen wij ons assortiment verbeteren. Het blijft toch een natuurproduct.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Boeket, planten of rouwarrangement : Ga naar de betreffende pagina en kies iets moois uit. Stop het in je bloemenkrat. Kies eventueel nog een mooie vaas. Vul je gegevens in. Betaal via iDEAL of Paypal. Wacht tot we je bestelling komen brengen.
Bedrijven kunnen ook op rekening bestellen.
Hoe kan ik betalen?
De boeketten, planten en rouwarrangementen kun je betalen via iDEAL en paypall.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kan. Doe dit wel voor 06:00 uur van de bezorgdag. Daarna kan het niet meer.
Kan ik het ook in een winkel afhalen?
Uiteraard. We hebben verschillende winkels. Kijk op de pagina ‘openingstijden’ welke winkel het dichts in de buurt is en wanneer deze open is. Je kunt bij het invullen van je gegevens aangeven of je het wil afhalen of wil laten bezorgen.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra je je bestelling hebt afgerond, krijg je een bevestiging. Als je deze niet hebt ontvangen, is de bestelling niet doorgekomen. Neem dan contact met ons via info@bloeiend.nl en we zoeken het verder voor je uit.
Bezorgen jullie in mijn regio?
We hebben een beperkte bezorgregio. Wanneer je de postcode invult bij het verzendadres, dan zie je automatisch of we in jouw regio bezorgen of dat je alleen kunt afhalen.
Waarom bezorgen jullie niet in mijn regio?
Momenteel bezorgen we alleen in de omgeving Haaglanden. Wij willen ons bloemliefhebbers zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn en daarom rollen we het platform langzaam uit. Houd dus regelmatig onze facebook en website in de gaten, om te kijken of we al in jouw regio bezorgen.
Wel kun je er voor kiezen om het af te halen in een van onze winkels. Je betaalt dan geen bezorgkosten, maar kunt toch genieten van onze prachtige bloemen.
Kijk hier welke plaatsen dit zijn.
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor de boeketten en rouwarrangementen zijn de bezorgkosten €7,95 per adres.
Kies je voor afleveren in de winkel, dan zijn er geen bezorgkosten.
Kan ik ook bloemen bij iemand anders laten bezorgen?
Ja, dat kan. Vink het vakje ‘afleveren op een ander adres’ aan en vul de gegevens in.
Moet de ik de hele dag thuis op de bank blijven wachten op de bezorging?
Dat mag, maar hoeft natuurlijk niet. je kunt in de opmerkingen aangeven of het bij de buren afgeleverd mag worden.
Wat gebeurt er met mijn bloemen als ik toch niet thuis ben?
Als je niet thuis bent, kunnen we het afleveren bij de buren. Niet iedereen heeft goed contact met de buren, jammer genoeg. Mocht dit zo zijn, geef het dan aan in de opmerkingen.
Anders nemen we het mee terug. Je kunt ons dan mailen, zodat we kunnen afspreken wanneer je boeket klaar staat in de dichtstbijzijnde winkel. Dit doen we, zodat we zeker weten dat je vers boeket krijgt en niet een boeket die al 2 dagen op je staat te wachten.
Ik ben niet tevreden, wat nu?
Dat is erg jammer! We willen dat iedereen tevreden is en daarom doen we ook helemaal niet moeilijk. Stuur ons een mailtje met waarom/waarmee je niet tevreden bent en we zorgen z.s.m. voor een oplossing.